У сучасному світі автотранспортних послуг розрізняють два популярних способу мийки автомобілів: безконтактний і контактний (ручний).
Пропонуємо розібратися, в чому полягають їх особливості та переваги.
Безконтактна мийка – доступно і ефективно
Даний тип мийки автомобіля рекомендується при рясному забрудненні кузова, коліс і днища. Активною речовиною служить спеціальна піна, здатна за 3-4 хвилини розчинити бруд, кіптява, реагенти і сольові відкладення. В даному випадку виключається використання замшевих щіток і серветок, що дряпають лакофарбове покриття. Мийник просто покриває автомобіль піною і після закінчення необхідного часу змиває засіб струменем води з апарату високого тиску.
На мийку легкового автомобіля безконтактним методом йде мінімум часу. Це досягається за рахунок активної дії компонентів миючої піни, нанесеної на брудну поверхню кузова, і його подальшого ополіскування сильним струменем води. Однак, якщо знехтувати рекомендаціями виробника миючого засобу і залишити піну на кузові авто надовго, можна побачити, як роз’їдається або покривається плямами лакофарбове покриття. Тому для якісного виконання поставленого завдання автомийник необхідно дотримуватися ряду умов:
- надіти спецформу і окуляри перед початком роботи;
- розвести миючий засіб відповідно до формули, рекомендованої виробником;
- не покривати піною розігріту поверхню і не чекати повного висихання нанесеного кошти, інакше на поверхні ЛКП виникнуть трудновиводімиє білі плями.
Безконтактна мийка незамінна при митті габаритного автотранспорту, адже вона економить час і сили автомийник, швидко і ефективно обробних великі поверхні миючим складом.
Контактна мийка – дешево і …
Багато автовласників досі впевнені, що в процесі безконтактної мийки пошкоджується ЛКП автомобіля. Тому мийка автомобіля руками із застосуванням води, губки і автошампунів залишається для них єдиним вірним способом позбутися від бруду і плям на кузові авто. На жаль, такий підхід не приведе до хорошого результату.
Головним побічним ефектом класичної ручної мийки є погане ополіскування кузова. Тобто, при змиванні бруду, піску, солей їх найдрібніші частинки залишаються на поверхні машини і дряпають лакофарбове покриття, коли його витирають насухо.
Якщо розглянути ЛКП після контактної мийки під мікроскопом, ви побачите глибокі подряпини з лунками. При вивченні ЛКП після безконтактної або портальної мийки подряпин неозброєним оком не видно, оскільки глибина пошкоджень становить всього 0,003-0,004 міліметра.
Отже, різниця очевидна. Краще заплатити за якісну безконтактну автомийку, чим заощадити на послуги, а потім «хапатися за голову» в пошуках якісної шліфовки / полірування лакофарбового покриття.